Link bezpośredni: https://miro.com/app/board/uXjVL3WBtBA=/?share_link_id=988469975807
Instrukcja dodawania plików do swojego serwera lub szykując paczkę plików do przesłania za pomocą serwisów służących do transferu plików
1. Utworzenie głównego folderu
- Nazwa wystawy:
To będzie katalog główny, w którym umieszczane będą wszystkie materiały dotyczące danej wystawy.
2. Organizacja folderów wewnętrznych
- Foldery z plikami produkcyjnymi:
Wewnątrz folderu wystawy utwórz podfoldery, z których każdy będzie zawierał pliki dotyczące jednego rodzaju materiału do druku.
Przykłady:- podpisy
- tapety
- plotery
- itd.
3. Zasada dodawania plików
- Dodawanie nowych plików:
- Zawsze twórz nowy folder:
Przy dodawaniu nowych plików twórz osobny folder. To jedyny sposób, aby uniknąć pomyłek w trakcie produkcji. Materiały są produkowane sukcesywnie i zlecane zawsze jako kompletne foldery.
Nigdy nie dodawaj plików do istniejących folderów.
- Zawsze twórz nowy folder:
4. Weryfikacja i dokumentacja
- Aktualizacja dokumentacji:
Po dodaniu nowych folderów poinformuj nas o tym mailowo.
Jeśli istnieją istotne informacje dotyczące danej grupy plików, dołącz je do wiadomości.
5. Przykładowa struktura folderów na serwerze
📁 WYSTAWA_2025
├── 📁 podpisy_01
│ ├── podpis_1.pdf
│ └── podpis_2.pdf
├── 📁 tapety_01
│ ├── tapeta_pokoj1.tif
│ ├── tapeta_pokoj2.tif
│ └── tapeta_korytarz.tif
├── 📁 plotery_01
│ ├── ploter_A.ai
│ └── ploter_B.ai
├── 📁 podpisy_02
│ └── podpis_dodatkowy.pdf
├── 📁 tapety_02
│ ├── poprawka_pokoj2.tif
│ └── tapeta_wejscie.tif
Legenda:
- Każdy folder odpowiada jednemu typowi materiału do druku
- Dla każdego nowego zestawu plików danego typu tworzony jest nowy folder (np.
podpisy_01
,podpisy_02
) - Nie dodajemy nowych plików do istniejących folderów